Thursday, August 11, 2011

please go away from my life !!

assalamualaikum, hmmmmmmmmm
i hate this
ANTARANYA

 cepat marah 
ria'
takbur
dengki
 malas
kecik hati
dendam

dan sifat2 mazmumah yg lain. . .

sbb bender2 nih semua laa membuatkan hati aku jd kotor, bila dah kotor amalan jd sia sia, 
mle laa jd x tenteram, mle laa emo x pasal2, mle laa hati resah gelisah dan mcm2 lagi hish.

memang susah nak buang perasaan2 nih semua dalam diri sbb aku hadapi pelbagai situasi dlm ari2 seharian aku. Nak x nak aku kena hadap semua perasaan tu hari2 (sbb semasa kte hadap perasaan2 tu laa kte sebenarnya sedang diuji oleh-Nya) sampai laa aku dapat kawal dan buang sifat2 tu dalam diri aku nih..

betul laa org kate bila badan kita kotor terkena lumpur ke, taik ke, gulai ke, ape2 j laa cepat2 nak pergi mandi nak bersih kan badan laaa kn kn

TAPI

bila hati dah kotor dengan segala sifat2 yg x sepatutnya hadir atau muncul rasa susah malah sayang nak BERSIH KAN sanggup bersama sama ngan perasaan tu sampai bila2.. ish3




so 





"please go away from my life !!"



sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment