Friday, August 5, 2011

change ; )

assalamualaikum ;) 
salam ramaddan, hmm sejak dari dulu lagi aku rasa ingin jd seperti mereka yg bersungguh sungguh dalam berjuangkn agama islam seperti rakan2 ku yg lain. . sangat kagum dengan mereka yg mampu berdepan dengan pelbagai ragam manusia yg seperti tidak langsung berfikir penting nya ISLAM dlam kehidupan seharian mereka. 

aku bukan lah seorng yg baik tetapi aku suka bersama dengan org yg baik baik.. banyak lagi kelemahan dalam diri aku ini , mungkin aku kekurangan ilmu agama membuatkn aku tidak yakin berdepan dengan orang2 yg seperti dinyatakkn diaatas tetapi dalam bulan yg penuh barakah ini aku cbe untuk mendalami ilmu ilmu agama bersama sama mereka yg berminat untuk mencari secebis kasih ILAHI ;p

so what u waiting for




LET'S CHANGES ;)






sekian terima kasih,,

3 comments: