Monday, February 1, 2010

KEKASIH BARU

Malam menanti siang
Siang menanti malam
Bagai berkurun lamanya
Masa memisahkan kita
Hingga terlupa
Pada paras lupa

Malam mencari mimpi
Siang mencari erti
Tersingkap seribu makna
Terucap seribu kata
Terlepaslah... rahsia

( korus )
Sekian lama terpisah
Akhirnya bertemu
Mengenang dosa
Mengenang rindu
Dan ternyatalah
Cintaku yang satu...
oh oh...

Kau kekasih awal dan akhir
Kau kekasih zahir dan batin
Setelah ku sedari
Cintamu yang abadi

Takku harap takku peduli
Walau bulan jatuh kebumi
Dan hadir bidadari
Tak kumimpikan lagi

Kerana kau lebih mengerti


haa ni lirik lagu kekasih awal dan akhir jamal abdillah, tp cerita kali nih xder kene mengena ngan lagu nih pon sajer jer nk bg gimik skit hahaha fuuh lame dh x taip kat blog nih hish.. aku sekarang dh ade aweks baru bai haha jgn jeles  ingat nk show kat blog nih tp en aku xder kamera r nk tngkap gambo dia nih.. lagi pon nnt takut awek aku nih HOT sgt la pulak en haha xpe jgn sedih2 aq ade biodata aweks aku nih ye sila baca



ini laa 'dia' hehe =)
  • NAMA PENUH IKUT I.C: HONDA WAVES S 125
  • TEMPAT LAHIR: KILANG MANA TAH
  • TEMPAT FIRST BERKENAN: KEDAI MOTOR HONDA SERI SERDANG.
  • FIRST DATING : BANDAR TUN HUSSEIN ONN
  • WARNA KULIT: MERAH ADE BELANG2
perr layan beb, senjak 2 menjak nih aku berkepit jer ngan awek baru aku nih, pusing2 taman, bawak pegi bersukan ptg2. x rugi pon. puas ati laa dok ngan dia nih.. kepada para pembaca hehe jgn jeles okay!!





sekian terima kasih~

No comments:

Post a Comment