Saturday, February 6, 2010

HARI INI DALAM SEJARAH 2!!

Cerita sebelum ni kira firsttime r aku dpt keja selepas di interview oleh supervisor haha bkn senang ooo cuak2 haha, harini, hari yg same aku dapat keja en, jadi bender yang PALING siot gak r nanya haha, lepas dapat keja tuh aku balik laa umah nk habak kat orang kampung laa huuu kecoh tul haha.Sampai jer kat rumah lak ade pulak adengan pecah perut gelak kan scene ADNAN SEMPIT, haha scene time dia kena tahan pas bobby  kate 'kite tgk jer beb, bkn lumba, mane ade kena tahan beb', sekali mlm tuh ade roadblock maka kena tahan gak diarang walaupon x lumba hehe, harap korang dh tgk cter nih baru paham cter aku hahaha, nk jadi kan cter en en aku ngan abg aku cter kat mak aku pasal cter tuh, gelak gak r then aku kena  ambik adik aku kat skolah sbb arini dia ade skolah ganti en, aku malas nk pakai helmet sbb dkt jer kot ngan rumah aku, aku tanya abg aku, selamat x?? abg aku kate selamat setakat nih polis xder pon. Aku pon ape lagi start r waveS ku vrooommmmmm, sekali dpn skolah kena tahan ngan abang POLIS daa, kesalahan x bwk helmet, huhu firsttime beb, firsttime kena SAMAN ngan abg polis.. huhu abis record aku haha.cis aku rasa aku kena badi cter ADNAN r hehe lepas kena saman en HUJAN lebat glerr kot abis lencun aku, a ku suruh adik aku tunggu kat pondok sekolah tuh nnt abng aku ambik naik kete, malas aku nk bwk bdk tuh redah ujan, nnt demam susah pulak. Aku xpe, aku x skolah dah haa dia r sakit nnt. Fuuuh tention wo0 kena SAMAN lak time2 dh nak test JPJ kereta nih hahaha. Hujan bagai meraikan aku kena saman + jalan licin cam ape jer, diarang memang saja nk kena kan aku arituh.. malang x berbau. aku ter LAP leper glerr samapai terbaring atas jalan a.k.a jatuh moto r huhu. hish  nasib badan.. Bukan semuar org dpat rasa slide time2 ujan lebat tuh hahaha. nasib baik aku x luka hish seram2..
samapi umah aku bagitau laa mak aku semuanya huhu mak aku kata ' tu laa lain kali jgn gelak kan org x baik tau2!!! haha, bkn ape, dah cter ADNAN SEMPIT direka tuk buat org gelak en, nk wat mcm mane en??






hmm sekian terim kasih~

4 comments: