Saturday, February 6, 2010

HARI INI DALAM SEJARAH!!!

Salam, huh arini en, dua bender, eh tiga r, tiga benda jd  firsttime dalam hidup aku.. ish3. Satu bende ni best gler!!! haha, lagi 2 tu fuuuuh dasyat-dasyat  oooh. Cter dia mcm nih...Pagi sabtu 6.2.10, en aku pegi r blaja motor kat  IMKEDA, sementara nk tunggu giliran aku main moto kat litar sambil wat lap leper en en, aku dok r sembng ngan member lame aku tuh. Mcm biasa r soklan2 popular bg penganggur terhomat en buat ape skng.. aku jawab r jd bibik part time hehe dan nak abis kan lecen kete dan moto. then tiba2 dia offer aku jom r keja same ngan aku kat PAK HAILAM KOPITIAM, dia kata penat oo pekerja skit, orang ramai hehe.. Aku time tu mcm org ngantuk disorongngkan bantal, haha serius best haha punya lama aku cari kerja en kerja yg x nk aku huhu.. Lepas abis jer latihan motor, aku terus pegi carefour depan umah aku tuh, ambik borang kerja kosong kat  kopitiam tuh, hish dalam pukul 2 setangah hp ku berbunya lalu di iterview oleh supervisornya bla, bla, bla, bla,bla, ok esok awak boleh bekerja pakai baju sekolah putih lengan pendek seluar hitam kasut hitam + rambut kemas okay!! aku pun terima nya dengan hati yg cukup GUMBIRA hahaha.akhirnya duit bakal masuk dlam poketku hahaha..

                                 ~waiter berjaya pada masa ituu.. hehe~



sekian terima kasih~

1 comment: